luni, 5 mai 2008

Tribute


mi-e frig si vreau acasa....dar nu mai stiu de mult unde e.....iar acum stau ghemuit pe iarba uda si tremur......e frig.....mult prea frig pt mine.......sunt doar un copil.........de ce nu ma ajuta nimeni?........liniste...........mult prea liniste.....liniste de mormant..........nu mai strig..........am renuntat sa mai strig dupa ajutor.......oricum nu ma ajuta nimeni........trec toti pe langa mine si ma ignora........ignora strigatele........cum sa-i fac sa ma ia in seama?......ei nu ma inteleg.........doamne ce frig e.........si nu ma pot misca.......mi-e frica.......nu vad nimic.......ochii mei nu mai vad nimic de ceva timp.......nu mai pot respira.......am nasul infundat........si stranut...si tusesc.....cred ca am racit.......exact ce imi trebuia acum......o raceala.......mama unde esti?.......de ce nu esti aici?.........vreau sa simt caldura ta.......vreau sa simt mangaierile tale........vreau sa simt iubirea ta........de ce e lumea atat de rea?....de ce m-au luat de langa tine, mama?...........ce am facut sa merit asta?..........de ce nu am avut voie sa stau langa tine?.........de ce nu mi s-a permis sa te cunosc?.......

to be contined....

2 comentarii:

Ana-Claudia spunea...

Salut
Fac o cercetare pe blogeri pentru licenta si as avea nevoie de ajutorul tau in completarea unui interviu.
Daca esti de acord te rog sa imi dai un e mail ca sa iti trimit interviul.
Multumesc!

blur spunea...

imi plac punctele... :X:X:X si io folosesc puncteee... multe puncteee!!!! puncte puncte puncteee!!! :X:X:X