vineri, 18 mai 2012

Road Tripping The Second



So.....Bucuresti! Long time no see! Dar nu s-au schimbat prea multe!
I still don't really like it! Si tot nu stiu de ce. Orasul in sine este frumos, sunt sute de locuri in care poti sa mergi sa faci cumparaturi, sa citesti, sa bei o cafea sau un ceai! And still........
Dar acum ca am mers cu my Thunder Buddy am vazut ca orasul asta totusi are si o parte frumoasa.
Oricum partea frumoasa nu a aparut decat dupa ce mi-am luat doza: o mica vizita in Carturesti Verona!
Si nu numai ca mi-am luat niste carti ca sa mai bifez cateva nume de pe lista de carti pe care sa le savurez peste cateva zile, dar am si gasit o noua jucarie:

Dupa minunatele mele minute in librarie a urmat ceva ce nu am vazut, din nefericire, niciodata. Si anume Arcul de triumf noaptea: 
A fost atat de frumos! Imi venea sa ies din masina si sa merg pana langa el si sa stau acolo. Pana dimineata, pana la prima raza de soare, pana cand se sting toate luminile de pe strazi. Daca as fi putut, as fi urcat scarile pana sus si m-as fi asezat pe marginea cladirii ca sa pot vedea cum trec masinile sub picioarele mele.
Dar mi-am revenit din starea de romanta dupa o mica alergatura prin Baneasa Shopping City dupa Sushi! And this brings us to my next new love! Sushi! Sushi! Sushi! Dulce, dulce Sushi! 
Dar cum orice lucru frumos se termina a trebuit sa plecam.
Partea frumoasa este ca maine ne vom revedea dragul meu Arc de Triumf si dulce Sushi! Si maine mergem si pentru ceva cultura! 

Niciun comentariu: